helles-tankar

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Helena Birkeland - 17 februari 2011 16:02

  


Jag och min älskade lillebror..

 

 

Saknaden är stor och funderingarna många..

Min lillebror valde att lämna oss och flyga till ett bättre ställe den 2 januari 2011..

De nya året skulle bli så bra, livet skulle börja om..

Men de nya året började i förtvivlan..

Jag vet inte om jag fattar, om jag verkligen förstår att min lillebror är borta. Att min lillebror som jag levt med hela livet är borta. Hur ska man någonsin fatta att han verkligen har valt att lämna mig, oss...?

Jag vill inget hellre än att han ska komma tillbaka, att han ska finnas nära, att han ska skratta med mig igen..

Han var min bästa vän och min underbara lillebror!!

jag är så ledsen, arg, förtvivlad, förkrossad... Jag är allt, men jag finner inga mera ord.

vad ska man göra när man inte vet hur man ska gråta, skratta & prata med andra i sin omgivning?

Jag tar en dag i taget och hoppas varje dag att min älskade lillebror ska ge mig ett tecken på att han finns nära mig, att han stöttar mig.

Jag vet inte hur jag ska kunna leva utan min älskade lillebror..??

Varför varför varför... de ekar i mitt huvud varje dag, jag kan inte fatta att de är sant, han var ju bara 17 år.. Jag har aldrig någonsin trott på GUD, men Jag gör de nu.. Jag kan inte fatta att du tagit min lillebror ifrån mig, att han inte längre finns hos oss.. Jag tycker att livet är så orättvist!!!!!!

 

Jag skrattar, jag ler, jag gör allt för att ni ska förstå att jag kämpar.

Fast jag hellst av allt skulle vilja lägga mig ner och gråta, visa er att min värld är inte längre den samma och att jag kämpar, men de är inte så lätt alltid..

Just nu är mina dagar upp och ner. Jag kan inte planera dagen just nu, jag vet aldrig vilket humör jag vaknar upp till..

Men jag KÄMPAR och de är de viktigaste!

 

Min lillebror KIMPAN var solen i mitt liv, han var glädjen, han var en underbar, påhittig, kärleksfull, snäll och generös 17 årig kille..

Jag var så lycklig att han var min lillebror, han skyddade mig, han var så stöttande å han var öronen som lyssnade på alla mina tankar och funderingar..

Tack för att du fanns i mitt liv och för allt du gjort för mig :)

Jag älskar och saknar dig för evigt!!

Jag önskar så att jag kunde få en chans till, att du kunde komma tillbaka, men jag vet ju att detta inte går älskade Kim, min underbara och bäste bror.. 

 

 

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Skapa flashcards