helles-tankar

Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

jag

Av Helena Birkeland - 23 mars 2011 21:28

Jag har varit med om så mycket i livet och har mycke erfarenheter av detta. Jag har mist min lillebror som valde att lämna oss bara 17 år gammal. Jag har ställt mig upp flera gånger trots allt jag varit med om, jag har valt att leva vidare trots att jag velat lägga mig ner och slutat orka..Jag kämpar varje dag.. Jag vet vad som betyder något i livet, jag har lärt mig att ta vara på det bättre.Jag vill vara alla till lags, men tyvärr så måste jag vara egoistisk o vara för mig själv och tänka på vad jag vill o vad jag orkar.. Jag vill att alla ska veta att jag tänker ta ett steg tillbaka och tänker enbart bry mig om mina nära.. Min familj betyder allt, mina två goa pojkar och bebisen i magen som snart ligger i min Famn.Min mamma och hennes man och min underbara kille. <3 jag är så glad att jag har er.. De finns så klart många fler som betyder mycke för mig och ni vet vilka ni är. Nu har jag skrivit några meningar och fått tänka på lite annat..

 
 
toves-tankar

toves-tankar

24 mars 2011 10:27

Och så är det för oss med gumman, vi har familj i sikte att värna om varandra, att må bra och att tänka på sig själv också jag drar mig bakåt, för att vara för mig själv. Jag önskar att även din bror var med i gemenskapen, men mer kan jag inte göra jag har sträckt ut en hand han inte vill ha, men jag älskar honom i alla fall, det kan han inte ta ifrån mig. Kärleken bär jag inom mig och även honom saknar jag i mitt liv.
Vår älskade goa Kim saknar jag i resten av mitt liv han gav oss en insikt i vad livet går ut på, man ändrades men det är så hårt och kännfullt, gör så ont varenda dag att man inte vet om man ska orka eller inte, men man gör det i alla fall.
Kramar dig hjärtat och säger från hjärtat att jag älskar dig och dina syskon, era barn, familjer och min man och jag ser fram emot sommaren :-)

http://www.toves-tankar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Birkeland - 10 april 2018 07:51

Förlåt. Förlåt för hårda orden jag gav dig Förlåt för tårarna och svagheten jag gett dig Förlåt för åren jag inte kan radera från ditt minne Och förlåt för svagheten jag visat.   Förlåt för att jag aldrig gjorde dig stolt utan gjorde dig ...

Av Helena Birkeland - 10 april 2018 07:31

Förlåt. Förlåt för hårda orden jag gav dig Förlåt för tårarna och svagheten jag gett dig Förlåt för åren jag inte kan radera från ditt minne Och förlåt för svagheten jag visat.   Förlåt för att jag aldrig gjorde dig stolt utan gjorde dig ...

Av Helena Birkeland - 29 november 2017 11:16


Hej på er!  Det var så längesen jag skrev, men nu ska jag uppdatera lite.. Nu har jag 6 st egna Jo då och denna lilla kille är vårat nyaste tillskott.  Lilla Elliot, så rar på alla sätt och får en att bli helt varm i kroppen av han kärlek och g...

Av Helena Birkeland - 20 juli 2015 23:12

Om jag bara visste hur ja ska prata.. Hur ja ska få ur mig orden som tänker på..  Just idag är det en sån där dag då jag inte får ur mig något..  Ja försöker tro mig.. Ja gör verkligen det.. Jag tror ingen vill höra vad ja tänker på, vad ja k...

Av Helena Birkeland - 6 juli 2015 16:42

Hej på er. Ringer 1177 för att få en tid att ta ut spiralen.. Jag mår illa,spyr och har ont.. Jag orkar inte mer..  Påminnelser om vad som hänt mig är konstanta och skapar i mitt huvud konstanta svackor i humöret..  Jag ber om en tid att få kom...

Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards