helles-tankar

Direktlänk till inlägg 12 juni 2011

nej du.. inget mirakel vid denna dörr!

Av Helena Birkeland - 12 juni 2011 10:55

Jag önskar jag hade ord att förklara allt.Jag önskar jag hade armar och ben för att klara av allt.Jag önskar att jag hade orken att finnas där för alla. Jag önskar att jag kunde vara alla till lags..MEN DE GÅR INTE!! Jag försöker vara verkligen "bättra mig".Jag försöker faktiskt må bättre & de gör jag, så tala inte om för mig att jag inte bättrar**** mig eller vill umgås med er eller tycker illa om er..Jag gör så gott jag kan.. Men vad begär folk, att jag ska utföra mirakel? Jag är inte mer än bara människa..Jag har en bakrund jag aldrig skulle önska någon annan, jag vet hur de är att mista en nära, så de känns som hela livet rasar och hjärtat gör ont... Och tala inte om för mig att 5 1/2 månad är lång tid...Eller värderar du din kärlek och saknad i tid??? Tror inte de.. Tala inte om för mig att inte jag kämpar och bryr mig om alla andra, för jag gör inget annat..Att tala om för mig att jag inte kämpar är som att svika mig! Bara så ni vet..Jag har så många som ligger varmt om hjärtat, men jag orkar inte alltid umgås..Okej, fine, bli sura på mig, va arga; var vad ni vill.. Jag kan inte göra mer än att försöka..Jag har tre barn som är mitt allt, dom är ljuset i mörkret, dom är så underbara och söta och ligger varmast om hjärtat.. William, kevin å Alexander <3<3 och min älskling, Robin ligger också i mitt hjärta!!!! <3<3<3Jag har en del funderingar ang vardagen också.. Man skulle vara supermamma.. Jobba nätter och ta hand om sina barn på dagarna.. Den ultimata. Mamman va? ja kanske de..Nu har jag delat tankar och ord med er.. Kram å hej

 
 
Katinka

Katinka

30 september 2011 22:19

Stackar dig <3 En svår tid att gå igenom och jag önskar dig ett stort hjärta med hopp och kärlek och jag hoppas att du slipper något mer lidande tanken på att sådana sår aldrig försvinner....
Stora Kkramar Katte <3

http://www.katinkasgoodlife.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Helena

14 augusti 2012 14:26

Hej!
Tack <3
Jag vet att jag sällan är inne och skriver.
Men mitt liv har varit fullt av förändringar, tårara, saknad och massa annat.
Jag hoppas det jag med min kära vän.
Kramar <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Birkeland - 10 april 2018 07:51

Förlåt. Förlåt för hårda orden jag gav dig Förlåt för tårarna och svagheten jag gett dig Förlåt för åren jag inte kan radera från ditt minne Och förlåt för svagheten jag visat.   Förlåt för att jag aldrig gjorde dig stolt utan gjorde dig ...

Av Helena Birkeland - 10 april 2018 07:31

Förlåt. Förlåt för hårda orden jag gav dig Förlåt för tårarna och svagheten jag gett dig Förlåt för åren jag inte kan radera från ditt minne Och förlåt för svagheten jag visat.   Förlåt för att jag aldrig gjorde dig stolt utan gjorde dig ...

Av Helena Birkeland - 29 november 2017 11:16


Hej på er!  Det var så längesen jag skrev, men nu ska jag uppdatera lite.. Nu har jag 6 st egna Jo då och denna lilla kille är vårat nyaste tillskott.  Lilla Elliot, så rar på alla sätt och får en att bli helt varm i kroppen av han kärlek och g...

Av Helena Birkeland - 20 juli 2015 23:12

Om jag bara visste hur ja ska prata.. Hur ja ska få ur mig orden som tänker på..  Just idag är det en sån där dag då jag inte får ur mig något..  Ja försöker tro mig.. Ja gör verkligen det.. Jag tror ingen vill höra vad ja tänker på, vad ja k...

Av Helena Birkeland - 6 juli 2015 16:42

Hej på er. Ringer 1177 för att få en tid att ta ut spiralen.. Jag mår illa,spyr och har ont.. Jag orkar inte mer..  Påminnelser om vad som hänt mig är konstanta och skapar i mitt huvud konstanta svackor i humöret..  Jag ber om en tid att få kom...

Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards