helles-tankar

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Helena Birkeland - 14 augusti 2012 14:38

Jag har så ledsen över att orden : inte hinna, har inte tid, vill inte och orkar inte..


Minneslunden var en dag på min lista, men försvann så fort därifrån.

Vi hann inte helt enkelt..

Sunne ligger ju inte precis nästgårds, men det bryr jag mig inte om. Jag vill bara besöka minneslunden, sitta en stund för mig själv och fundera.

På minnen, på allt som jag fick uppleva med min lillebror..

Men jag har inte hunnit, jag har inte kommit iväg.

Jag vill inte gnälla, jag vill bara dit!


Lämna en vacker röd ros och bara få sitta.

Jag skulle bli så lycklig över att få komma dit, att någon bara slet tag i mig och sa att nu ska vi åka dit.

Fixa så jag fick köpa en ros på en blomster butik och bara körde mig ända till min lillebror minneslund..


Ingen som lyssnar och ingen som bryr sig..

Tänk att min lillebror kunder bli en blomma som bara dog ut och sen försvann ut i luften



Av Helena Birkeland - 14 augusti 2012 14:00

Idag var det inskolning för min älskade lilla prins Alexander.

Han är bara 1 år och tremånader, men klarar sig så fint. Han är väldigt mammig, men det får man räkna med när dom är så små.

Pappa Johan tycker Alexander om att ha med sig på dagis, det går på ett underligt vis lite lättare.

lilla mammagrisen kanske <3
Jag är glad att allt funkar, men som sagt så är det med tårar i ögonen som lilleman slits med av personalen.

Men efter 5 minuter så är han okej igen. inskolningen har varit i 1 ½ vecka redan. så det är några dagar kvar innan han är på dagis själv.




Underligt hur livet ter sig..

Jag har tänkt på när man säger en sak och det inte blir så.. Ja antingen så kännar man inte desamma som man gjorde innan eller så är beslutet bara annorlunda bara för att.. Kanske för att man helt enkelt inte kan bestämma sig.



Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Skapa flashcards