helles-tankar

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Helena Birkeland - 31 oktober 2012 16:57

Idag har vi pysslat och målat massa, även min lilla ettåring.

Min kamera på telefonen har pajat så jag kunde inte ta bider på alla barnen när dom var duktiga och målade så fint.

William, min snart 6 åriga son har blivit så stor, han kan så mycket och får sin lilla mamma att känna sig så gammal. :)

Kevin & Lucas har varit riktiga "emil i lönneberga" barn idag, gjort allt som dom inte fått och försökt riva och riva ut allt. Men jag antar att man ska behöva ha sådana dagar också.

Lilla Alexander har mest varit gosig, duktig och haft en lung dag, men det ska väl vara så att dom byter av varandra vissa dagar.

Ja man får väl lov att säga att det finns dom som har det värre. ;)

Ja en kaos och bra dag,  har det varit idag.


Jag ska försöka ringa alla samtl till alla som måste göras, det är inte lätt att hinna med, men jag måste ju.

Tiden stannar ju inte upp bara för att min hjärna väljer att göra det i mellanåt.  


Nu är det snart dax för kvällsmat och läggning av alla barnen, mycket som måste göras innan det är klart så det är lika bra att sätt fart, innan dom börjar rycka i ärmarna efter mig.


God natt å ha det så bra alla läsare!






Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Skapa flashcards