helles-tankar

Alla inlägg under november 2012

Av Helena Birkeland - 3 november 2012 19:39

Jag minns och jag saknar..

Jag hoppas på att snart komma iväg till minneslunden och tända ett ljus <3

ett år sen jag var där, en evighet och en längtan och oerhörd saknad.

Jag har tänt ljus, men det är inte samma sak.

Vill iväg utan barn, kanske lite egoistiskt tänkt, men barnen triggar upp varandra och det blir liksom inte en stund att minnas.. Jag vill bara sitta där en iten stund och känna vinden blåsa tag i mitt hår och se ljuset brinna och se en vacker jämn låga glittra..

Snart så kommer jag iväg och får tända mitt ljus, men som sagt så har året bara pyst iväg och jag har inte kommit iväg ännu..

Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards