helles-tankar

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Helena Birkeland - 10 september 2013 18:07

Hej där ute!

Ja snart är det dags för min efterlängtade bröstoperation... Jag lääängtar!

16/10-2013 Blir det OPA sig :)

Här ska jag berätta om min färd fram till min OP och tankar runt detta och även efter.


Den 7/9-2013 Konsultation!

Nu har jag varit på konsultation, det var spännande och roligt.

Shit va man var nervös innan man gick in, men när jag kom in fick jag ett hjärtligt bemötande av sekriteraren (Helena) och fick fylla i mina hälso papper :). Sen fick jag gå in och träffa min kirurg Peter Tarnow, jätte trevlig och gav mig massa info inför operationen.

Jag fick fota min överkropp, han mätte brösten och klämde och kände. Sen fick jag prova implantat i olika strl.


Vi betämde att jag skulle ta 500cc High Profile Mentors "Gelehallon", alltså ej släta :P

Jag blev nöjd och gjorde även ris testet hemma. (1dl= ca 100cc )(100cc= ca 1 bh strl).

Någon som vill fråga något så svarar jag gärna på detta :)



HP(High Profile) innebär att dom har högre projektion, dom är större på höjden än på bredden.

Moderat/Normal Profil           High Profile


Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards