helles-tankar

Alla inlägg den 17 september 2013

Av Helena Birkeland - 17 september 2013 22:20

 



Hey you

Jag har haft en blandad dag av känslor då jag saknat och sänt kärlek till min bror.... ja om det nu är möjligt.. att sända kärlek alltså?!  ljus i hela lgh är tända iaf :)


Ja nu sitter jag här i tutt fantasin och verkligen längtar efter mina bobiiiisar

jag har snackat med många andra som delar med sig om vad dom ska göra och det är kul.. Riktigt kul.. tänk att mina forums vänner pratar med mig och glädjs mer åt att jag ska göra nya bröst än mina "riktiga vänner"....???

Ja dom är underbara å goa mina forums vänner! Så otroligt roligt att följa deras tid till deras nya liv <3


Ja nu blir det att nanna för min minsta son har äntligen somnat

Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards