helles-tankar

Alla inlägg den 25 september 2013

Av Helena Birkeland - 25 september 2013 19:07

Hur många ggr per da kan det vara möjligt att man behöver städa? Tar det aldrig slut?

Jag sitter här och funderar på hur jag ska hinna med min lista av saker:


Jag ska hinna till IKEA och handla barnstol, glas och något annat som jag nu glömde..FÖRVARING VAR DE JA!!!

jag ska till Läkaren för att kolla mina plommon liknande förjävliga Cancer bölder på äggstocken.. men va fasiken.. haha.. vet ju inte ens om det är det, cystor var det iallafall, kan ju ha försvunnit efter grav (Theodore). Inget att vara bitter över om man inte hinner.

Sen har man all städning och tvätt.. ja Hur fasiken hinner alla med?? jag städar å städar och städar varje dag...

Å ska handla lite kläder inför OP.. 16/10-2013 är snart här..

Ja å barnen ska så klart ha allt dom behöver.. Men det är ju dom som kommer först, men hur ska man hinna med sig själv då och allt annat.. Ja nää, konstaterat, jag får helt enkelt bara försöka.. PRIORITERA som alla säger.... over and out...

Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards