helles-tankar

Direktlänk till inlägg 28 september 2013

Plastiga Barbie ;)? ! XOXO

Av Helena Birkeland - 28 september 2013 22:02

Hey love <3


Ja idag har det varit en dag med massa känslor, en tomhet och en saknad.

Men nu är jag tillbaka från min gråt dag, jag känner mig någorlunda. :D

Ibland måste man få deppa.


Jag har suttit i veckor och kollat på plastik-forum och jag älskar allt med det forumet <3

Jag har hittat många roliga att prata med och många som förstår vad jag pratar om när det gäller anti folk..

Nu ger jag inte upp, detta är en av mina chanser att komma upp ur denna grotta och äntligen bli den jag vill vara. självsäker och stark! Men nej det sitter inte i mina nya pattar, Utan det sitter i att jag aldrig varit nöjd med mig själv och äntligen ska jag få fixa en av de saker jag ej är nöjd med.. Jag har även kollat upp vad en bukplastik ska kosta, men det är på tok för dyrt för mig just nu..

Min mage är något jag gråter varje dag för, jag mår inte alls bra och jag kan inte göra något annat åt den än en OP. Jag har fått 4 ungar och det gör ju sitt. nu vill jag inte ha fler barn...iaf inte för tillfället ;) haha.. snart är min OP och jag ska så snart jag kan skriva in mina söner på dagis och försöka hitta skola till nästa år :) jag längtar efter att få göra något för mig <3       XOXO

 
 
Ingen bild

Carin

30 september 2013 21:53

Hej! åh vart är du i för forum o vad e ditt nick? jag behöver oxå stöd, vill me ha bukplastik!

Helena Birkeland

1 oktober 2013 18:20

Hej hej, Jag är på POF.se. Jag ska kolla upp mitt nick, jag har dej ej i huvudet. Skrev in det där en gång och sen har det blivit sparat. :D gå in där så ska du se att det finns jätte många som skriver om bukplastik, bröstförstoring och annat :)
Har du en blogg? :)
Kram

 
Ingen bild

Carin

2 oktober 2013 09:10

HEj igen och TACK! Nä tyvärr jag har ingen blogg, hade för många år sen men använde den så sällan så nu är den borta!

Helena Birkeland

2 oktober 2013 10:20

Hej igen:) kanske kan du starta en igen vid ett annat tillfälle :)

 
Ingen bild

Carin

2 oktober 2013 09:22

jag kom till nån datorföretagssida me den länken :(

Helena Birkeland

2 oktober 2013 10:18

plastikoperationsforum.se detta ska vara rätt i alla fall :) jag vet inte varför det inte funkade förut.

 
Ingen bild

Carin

2 oktober 2013 14:41

åh tack :D:D:D

Helena Birkeland

2 oktober 2013 15:57

vsg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Birkeland - 10 april 2018 07:51

Förlåt. Förlåt för hårda orden jag gav dig Förlåt för tårarna och svagheten jag gett dig Förlåt för åren jag inte kan radera från ditt minne Och förlåt för svagheten jag visat.   Förlåt för att jag aldrig gjorde dig stolt utan gjorde dig ...

Av Helena Birkeland - 10 april 2018 07:31

Förlåt. Förlåt för hårda orden jag gav dig Förlåt för tårarna och svagheten jag gett dig Förlåt för åren jag inte kan radera från ditt minne Och förlåt för svagheten jag visat.   Förlåt för att jag aldrig gjorde dig stolt utan gjorde dig ...

Av Helena Birkeland - 29 november 2017 11:16


Hej på er!  Det var så längesen jag skrev, men nu ska jag uppdatera lite.. Nu har jag 6 st egna Jo då och denna lilla kille är vårat nyaste tillskott.  Lilla Elliot, så rar på alla sätt och får en att bli helt varm i kroppen av han kärlek och g...

Av Helena Birkeland - 20 juli 2015 23:12

Om jag bara visste hur ja ska prata.. Hur ja ska få ur mig orden som tänker på..  Just idag är det en sån där dag då jag inte får ur mig något..  Ja försöker tro mig.. Ja gör verkligen det.. Jag tror ingen vill höra vad ja tänker på, vad ja k...

Av Helena Birkeland - 6 juli 2015 16:42

Hej på er. Ringer 1177 för att få en tid att ta ut spiralen.. Jag mår illa,spyr och har ont.. Jag orkar inte mer..  Påminnelser om vad som hänt mig är konstanta och skapar i mitt huvud konstanta svackor i humöret..  Jag ber om en tid att få kom...

Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards