helles-tankar

Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Helena Birkeland - 1 oktober 2013 21:58

         

Mina änglar är det som gör livet värt att leva !

Barn gör olika tokiga och stölliga saker om dagarna och det är roligt att bara kolla på dom.

Att se dom skratta när gungan svingar eller se glädjen när dom åker kana.. <3

Det finns inget så mysigt som när barnen kommer fram och vill ge en kram och puss, eller när barnen frågar om inte lilla mamma kan tänka sig att ligga brevid dom en stund innan dom somnar. <3

Nej kärlek till barnen är underbar och kärleken man får!

Jag är stolt över att vara mamma, att få ge dom allt jag kan och mycket där till!


                    

Ja under åren så har stressen varit påtränglig och tung, min kropp har tagit stryk.

Mina ögon har påsar under sig och bruna ringar. Mitt ansikte har stress utslag och finnar.

Ja vet inte om allt har lungnat ner sig ännu, men jag hoppas på detta.

Jag lider av sömbrist, jag kan verkligen inte sova. :(

Men vad gör jag nu när ansiktet smälter, jag måste få ordning på detta!

Jag älskar mitt ansikte och det är det käraste jag har på min kropp.

Ja lugn, harmoni och glädje ska nog göra susen! <3 <3


Vad älskar ni mest med era kroppar? :)





Här har vi bilden på mig och min lillebror!


Min Käraste bror, min älskade bror och min mest saknade bror!

Jag saknar min lillebror så att det gör ont!

Jag fråter, jag är frustrerad, jag minns, jag tänder ljus och känner mig tom..

Denna person var min idol, min lillebror var min IDOL!

Kanske tycker ni nu att detta låter konstigt att han var min idol, men han var den mest kärleksfulla personen i världen och jag ville va som han. Hans skratt smittade av sig, hans leende fick alla andra att le. Hans kramar och hans otroliga personlighet!

Ja det finns inte någon annan jag känner som var/är som han!

Ibland stannar jag upp när det blåser ute och blundar. Jag känner doften av honom, jag ser honom skratta och jag springa längs en strand.

Tårar ska falla och kommer alltid att göra för min älskade och saknade lillebror Kimpan <3

Jag är din storebror ekar i mitt huvud, medan tårarna faller från mina kinder och ljusets veke brinner som glitter!


Nu är det kvällen, men jag hoppas att ni funnit någt roligt att läsa <3 kram och puss på er!


Av Helena Birkeland - 1 oktober 2013 21:21

Hej yo!


Idag känner jag mig ledsen på folk..

Jag har gjort upp med några vänner att dom skulle komma hem och umgås idag och INGEN kom.. Det känns jätte tråkigt och ledsamt. 

Jag har suttit hemma hela dagen och väntat och jag har inte kunnat göra något idag. Till slut, efter många timmar och barnen snart skulle i säng så tog jag med barnen ut på prommend så dom skulle sippa sitta inne hela dagen. 

Idag var det sista gången jag sitter hemma och väntar på att folk ska vilja komma hem.

Jag orkar inte vänta och vänta och vänta... Det är jätte goa vänner jag har, men jag vill gärna att om man gör upp något så ska man hålla det. <3 Jag förstår om något viktigt har hänt och man måste ta tag i det, men jag vill att folk ska höra av sig. :(


Dagen rullade å till slut i alla fall och vi har ju lekt och busat inne.
Men imorgon efter att min Söt fia kommit på besök så ska jag och barnen gå ut och leka och bara vara! Det känns så otroligt bra när barnen ler och är glada, det kan man leva på länge <3


Nej nu har jag skrivit av mig lite gnäll, nu är det dags att bara le och njuta av kvällens sista minuter.. Over And Out <3<3<3 Pussa

Av Helena Birkeland - 1 oktober 2013 20:10

Hej yoou


Idag måste jag erkänna en hemsk grej..

Lova att inte skratta.. Ja ser sig.. INTE skratta..

Jo det är så här, jag äger inga byxor!?!?!

Jag måste köpa ett par byxor.. Jag fattar inte att jag inte har byxor, leggings är hela min värld.

Jag kanske borde köpa andra färger och mönster på mina leggings för min är bara svarta.

Hur blev det så här?

Jo ni förstår att jag skaffade inte några andra byxor för jag var ganska överviktig och har kämpat stenhårt för att ta mig ner i denna strl jag har nu ;)

Men i alla fall så står jag här och ser ner på mina mellan smala leggings klädda ben.

Jag suktar efter att bara ha ett par byxor på mig, men jag vet inte vad!

Mode-bloggare kommer jag då aldrig bli, ja om ni inte vill se min alldeles egna och harmoniska klädstil ;)

 


Jag hävdas vara en tjejig tjej och se ut att vara 16 år.. haha..

Är det okej att säga så? :P hehe..

På Julafton fyller jag ju 24 år :D wooohooo ;)

Jag älskar smink, naglar, hår och allt som har med utseende att göra!

Jag är jätte noga med att jag ska se bra ut när jag ska bort och jaa... även hemma är det ju så!

Nu ska jag kila, men vi får se om jag lägger in ett inlägg sen innan jag somnar också!!

<3



Av Helena Birkeland - 1 oktober 2013 19:59

  

Idag är mitt smink hemma <3

Jag har testat lite idag och det känns underbart.

Ansiktet gav en otrolig lyster och jag glittrar.

Jag fick blickar och folk log och av en tant på komsum så fick jag en komplimang.

Tanten: du var en fin tjej, tänk när man så ung och vacker <3

Ja hon var otrolig gullig och det känndes så bra att höra.

Kanske var det bara tur eller så är sminket så bra som folks blicker berättar!

Det var en vacker väska, fina penslar och mjuka penslar, och otroligt fina färger på sminket. Det var inte svårt att få till färgen till min hy <3



Tycker verkligen att fler ska testa detta. Jag bara älskar det jag ser <3 Kramar å PUSS

Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards