helles-tankar

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2013

Brösten under kniven :D

Av Helena Birkeland - 2 oktober 2013 12:07

Hej på er!!

Jag har ju lovat läsare att skriva om min bröst OP.

Jag sitter här nu och inser att det snart är dags!!!

Jag väntar på att räkningen ska trilla in och det snart att lägga sig under kniven!

Visste ni att det finns vissa kliniker som bara använder lokalbedövning?

Det är ju sjukt, vem fasiken vill ligga och kolla på när läkaren sprätter upp en och lägger in ens nya boobis? haha... Ja någon uppenbarligen om man väljer att ta en sådan klinik!

Ja själv föredrar att få stekpannan i huvudet eller att bli sövd.

Ja så funderar jag på et här med att bli sövd, kan man verkligen dö?

Ja nu har nojan kickat igång och jag känner mig mer och mer nervös för var dag som går.

Jag har också hört att man kan börja spy efter en narkos, men det är väl ändå det minsta problemet om man kan dö på köpet också?! :P

Nej usch, nu låter jag lite destruktiv och knasig!


500 cc = strl 70 H för mig!!

I LIKE BIG BOOBS... nanana..

Ja men hallå, det kan ju inte stämma?

Jag är ju platt nu, taxöron som dinglar  och viftar på sig när det blir kyligt!

Ja vet inte varför jag är så brutalt ärlig nu och så elak mot mig själv.. haha.. det måste vara min kille som fått mig att börja släppa loss mer.. ja å hans galna vänner :D Love them all!! <3

Jag längtar och tror nog att min boy gör det med, även om det kommer bli kämpigt till en början eller det första veckorna.

Jag har sluuuuuuuuutat röka i alla fall och det är suuper, min kirurg kommer bli så glad på mig! Jag har inte fuskat med en enda cigg!!!!!!

När jag kommer till dom kan jag stolt säga att jag har varit utan cigg i 4 veckor!!



Nu när jag vet att det snart är dags så är det en skräck förtjusning i det hela :D

Ja vet inte vad jag har att vänta efter OP.

Jag ska göra förstorning + lyft, så jag hoppas verkligen att ärren inte blir allt för fula.

Min kirurg sa till mig att eftersom jag är så ung så är tejp A & O i läkningen!

Jag måste ha tejp varje dag i månader, men det är det ju värt för att få något jag längtat efter!


16/10-2013.. Snart ligger jag på bordet å karvas i ;)

Kommer uppdatera mer om detta så snart jag får veta mer.

Kram å Puss




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Birkeland - 10 april 2018 07:51

Förlåt. Förlåt för hårda orden jag gav dig Förlåt för tårarna och svagheten jag gett dig Förlåt för åren jag inte kan radera från ditt minne Och förlåt för svagheten jag visat.   Förlåt för att jag aldrig gjorde dig stolt utan gjorde dig ...

Av Helena Birkeland - 10 april 2018 07:31

Förlåt. Förlåt för hårda orden jag gav dig Förlåt för tårarna och svagheten jag gett dig Förlåt för åren jag inte kan radera från ditt minne Och förlåt för svagheten jag visat.   Förlåt för att jag aldrig gjorde dig stolt utan gjorde dig ...

Av Helena Birkeland - 29 november 2017 11:16


Hej på er!  Det var så längesen jag skrev, men nu ska jag uppdatera lite.. Nu har jag 6 st egna Jo då och denna lilla kille är vårat nyaste tillskott.  Lilla Elliot, så rar på alla sätt och får en att bli helt varm i kroppen av han kärlek och g...

Av Helena Birkeland - 20 juli 2015 23:12

Om jag bara visste hur ja ska prata.. Hur ja ska få ur mig orden som tänker på..  Just idag är det en sån där dag då jag inte får ur mig något..  Ja försöker tro mig.. Ja gör verkligen det.. Jag tror ingen vill höra vad ja tänker på, vad ja k...

Av Helena Birkeland - 6 juli 2015 16:42

Hej på er. Ringer 1177 för att få en tid att ta ut spiralen.. Jag mår illa,spyr och har ont.. Jag orkar inte mer..  Påminnelser om vad som hänt mig är konstanta och skapar i mitt huvud konstanta svackor i humöret..  Jag ber om en tid att få kom...

Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards