helles-tankar

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2013

Brevet är på lådan!

Av Helena Birkeland - 4 oktober 2013 12:08

Nu är brevet på lådan! <3


Idag hamnade brevet på lådan, brevet som bekräftar att jag tagit del av informationen innan OP.

55000 kr är betalade in till kliniken och nu är allt på gång!


Jag är närmare mitt mål än någonsin, det känns som en lättnad!

Jag vill förändra mitt liv och gilla det jag ser.

Visst så ska man ju gilla det utan att ta en OP, men jag har ammat 4 barn så jag tror man blir lite missnöjd!

Tänk när du kollar dig i spegeln och tänker: någon måste ha stuckit in en nål så luften gått ur!?


Idag åker vi och handlar lite kläder till mig som jag kan ha efter op, spännande!

Ingen bh inhandlas då jag inte kommer behöva eller får ha de efter.

Nu kommer jag inte ihåg va många månader efter op jag ska vara utan BH, men det är väl yttligare en fråga jag får svar på när operationen är klar.


APOTEKET!

Ja apoteket är ett måste idag också, så jag har sakerna jag behöver när det är dags hemma. Läste att man ska duscha med de där tvålen 2 ggr samma morgon innan op. Undrar när jag ska kliva upp för att duscha så många ggr eftersom 8.15 ska jag opereras! haha.. Ja är ingen morgon människa, men jag får ta mig i kragen! :D



Hoppas att ni kan läsa mina texter, jag har ett dåligt tangentbord så jag missar bokstäver.


Ha en bra dag så länge!


Uppdaterar med bilder på mina inköp senare! :)






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Birkeland - 10 april 2018 07:51

Förlåt. Förlåt för hårda orden jag gav dig Förlåt för tårarna och svagheten jag gett dig Förlåt för åren jag inte kan radera från ditt minne Och förlåt för svagheten jag visat.   Förlåt för att jag aldrig gjorde dig stolt utan gjorde dig ...

Av Helena Birkeland - 10 april 2018 07:31

Förlåt. Förlåt för hårda orden jag gav dig Förlåt för tårarna och svagheten jag gett dig Förlåt för åren jag inte kan radera från ditt minne Och förlåt för svagheten jag visat.   Förlåt för att jag aldrig gjorde dig stolt utan gjorde dig ...

Av Helena Birkeland - 29 november 2017 11:16


Hej på er!  Det var så längesen jag skrev, men nu ska jag uppdatera lite.. Nu har jag 6 st egna Jo då och denna lilla kille är vårat nyaste tillskott.  Lilla Elliot, så rar på alla sätt och får en att bli helt varm i kroppen av han kärlek och g...

Av Helena Birkeland - 20 juli 2015 23:12

Om jag bara visste hur ja ska prata.. Hur ja ska få ur mig orden som tänker på..  Just idag är det en sån där dag då jag inte får ur mig något..  Ja försöker tro mig.. Ja gör verkligen det.. Jag tror ingen vill höra vad ja tänker på, vad ja k...

Av Helena Birkeland - 6 juli 2015 16:42

Hej på er. Ringer 1177 för att få en tid att ta ut spiralen.. Jag mår illa,spyr och har ont.. Jag orkar inte mer..  Påminnelser om vad som hänt mig är konstanta och skapar i mitt huvud konstanta svackor i humöret..  Jag ber om en tid att få kom...

Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Skapa flashcards