helles-tankar

Alla inlägg den 5 oktober 2013

Av Helena Birkeland - 5 oktober 2013 19:55

Tack faster !

Idag träffade jag min faster, en återförening kan man säga!

Jag har saknat, längtat och väntat på att denna dagen skulle komma.

Nu får inte tiden bara gå och vi inte ses på evigheter och amen ;)

Snart är min OP och jag å Carola har gjort upp att ses efter den.

Jag älskar verkligen henne, hon är en sån fin människa. <3

             


Vi har myst, pratat, skrattat och tänkt lika!

Denna fina ljusstake och prynads häst fick jag av henne idag, och massa chocklad till barnen! <3 

Hon fick fina blommor av mig. <3

Ja timmarna med faster gjorde min dag, jag älskade att bara få vara!

Många kramar till min fina faster!    Ha en underbar kväll ni fina <3 



Av Helena Birkeland - 5 oktober 2013 19:36

Mode & mys <3

Barnen har visst grejsat på spegeln och blixten gör att den ser skitig ut.. men Hoppas att ni kan se-->  

Mina nya mjukisar som blir perfekta efter op. mjukt och skönt! <3

Köpte dessa på H&M! I love them <3

Köpte även dessa kläder som visas här nedan!

Kläderna är från H&M, Lindex & GinaTricot!

   

Dessa kläder kommer bli perfekta efter min OP <3

Smidigt att ta på och av och snyggt <3

linnen, leggings, kjolar, mjukisbyxor och en super snygg tröja <3

Hoppas att ni tycker något är snyggt. :)

Puss & Kram

Av Helena Birkeland - 5 oktober 2013 00:02

 

Nu ikväll kom min Älskling hem med blommor!

Han är mannen i mitt liv, jag älskar honom och han är den rätta!

Han friade till mig den 24/12-2012 och det var en lycklig dag.

Mycket att fira: Julafton, Min Födelsedag och vår förlovnings dag <3

Han ger mig tryggheten jag behöver, han får mig att inse vad som är viktig och viktigast av allt han lyssnar.. även om han inte förstår eller kan göra något åt någonting. <3

Jag vet iallafall att han finns där även om jag skulle förlora andra runt mig!

Han uppmuntrar mig att testa livet på nytt, att njuta av livet, att tro på mig själv och chansa!

Han kan vara klumpig i ord och handlande, men jag vet att han inte menar något.

Han är som han är och han är ärlig med det!

Jag älskar att dela mitt liv med honom och jag kan knappt vänta på att få gifta mig med honom. <3


Jag älskar dig Älskling <3


Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Skapa flashcards