helles-tankar

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Helena Birkeland - 8 oktober 2013 14:34

Är detta verkligen rätt?

Rätt att kränka, förtrycka och förnedra en människa? 

Mår man bra av att låta människor känna sig mindre än en själv?

Jag älskar min familj, mina barn och min kille!

Jag står upp och lever för min familj.

Hur kan man bara vara så egoistisk och försöka förstöra en hel familj?

Ska jag tänka på andras familjer och hur förstörda alla blir, när jag får ett hemskt beteende tillbaka och försök att försöra min. 

Jag är och har aldrig ALDRIG ALDRIG... FÖRSTÅR NI? .... ALDRIG velat såra eller föratöra för någon.

Ja mobbning mot mig är också ett faktum som tar hårt! Jag vill berätta för alla!

Jag lever i ett förtryck av vuxna människor.. 


Får man verkligen göra så här utan att det är förtal? 

Mina ögon är som svarta hål, mitt ansikte har fått utslag och blemmor överallt och jag sover inte om nätterna..

Nej jag mår inte alls bra av detta..


Skönt att skriva av mig lite! 

Tack till en speciell tjej som skriver till mig här på bloggen! Som ger och ger fast hon inte har mycket energi själv i bagaget.


Min familj, barnen och mannen i huset är mitt allt! <3


Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards