helles-tankar

Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Helena Birkeland - 14 oktober 2013 20:37

Hej på er <3

Nu börjar det dra ihop sig och bli nervöst i min mage!

Imorgon packas allt, lite städning och sen ge sig iväg till Munkfors...

För att sedan ta och bege oss mot Göteborg! 

Onsdag ---->

08.15 Ligger jag på OP bordet!


Idag känner jag mig bara trött och stessad inför vad som komma skall.. både det roliga och krävande..

Jag hoppas att dagen imorgon ger många bra besked och att färden mot Göteborg  blir minst lika bra.. 

 

Måste bara...

Jag måstr säga att.. eller snarare skryta om att jag slagit personligt rekord i armhävningar idag!!!

Jag är så stolt över mig själv!

Just när träningen börjat så måste jag sluta.. :( 

Nu kommer jag inte få lyfta skrot på veckor.. :(

 

 

Jag har bakat och grejat idag och är faktiskt väldigt nöjd med mig själv!

Lgh blev städad, kläder fixade med och massa annat skojsigt :-P haha.. 

Barnen fick leka med kompisarnas tvilling döttrar, dom är så sööta! :) <3

 

Imorgon kommer min sötnos victoria och jag längtar !!! Goaste tjejen! 

 

Nej med detta vill jag bara säga att jag önskar er en underbar kväll! 

Puss & kram till er ♥♥

Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards