helles-tankar

Alla inlägg den 27 december 2013

Av Helena Birkeland - 27 december 2013 23:12

Så har jag suttit här och funderat i timmar.. 

känslan av tomhet och funderingarna som flödar..

var tog enkelheten vägen som fanns där och hur kunde allt få bli så snett. 

Satt och tittade på när barnen så fint satt vid bordet och målade.. Besöket som kom hem och skrattade

eller min stora pojk som för första gången fick se på sagan om ringen. Det fick mig att le..

Och mina gamla o nya, nära o kära vänner.. vad ska man säga om dom.. jo dom är otroliga <3.


När saker blir tunga är svaret på din fråga..

Ja då tänker jag på min lillebror.. ! <3


Så kom känsan åter igen som inte var en känsla.. eller ja tomhet är väl en känsla..?

Vem har man när inget går lätt till... 



Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards