helles-tankar

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Helena Birkeland - 2 januari 2014 11:52

Som ett vansinne av känslor!

Jag känner mig arg och trött på det mesta..

Idag bråkar jag med att få ordning på mitt cv och så klart ska det aldrig funka..

Men mitt cv.. Ja det är ju mitt MINSTA problem..

NU letar jag jobb, sökt till skolan osv..

Jag är ju inte den enda som måste göra så att allt funkar.. men WTF.. story of my life ;)

Jag har sökt några jobb idag, det finns ingen dag som är mindre stressig..

Nu känner jag mig trygg i mig själv och vägrar låta mig själv vara yttligare prio nr 360...

I slutändan så har man sig själv att skylla när man inte kommer frammåt.

En super vän ringde idag och gav mig hopp om att mitt liv kommer lösa sig och att jag kommer fixa allt!

Ibland behövs ord för att inse att man klarar sig.. JA KLARAR AV VAD JAG VILL!

ja happ nu ska mamma hit så jag får tjingelinga er ;)

Pöss å KRam

Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards