helles-tankar

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Helena Birkeland - 8 mars 2014 21:19

Nä fy fan så sjukt det kan bli ibland!

Jag som satt här för några månader och skrev som bara den å så plötsligt så vart det stopp?!

Japp STOPP!

Men jag har inte deppat, jag vet att jag har så tråkigt liv så ingen orkar läsa.

Men det är okej, jag gillar mitt liv... :D


Jag har tänkt på en sak som jag verkligen gillar, något som får mig att skratta, le, vilja skutta av lycka...!

Ja fast en blogg är ju inte privat så det kan jag ju inte skriva här.. haha..

Ja det finns en speciell sak jag tänker på!

NYFIKEN eller?

det är ingen idé att säga det för det gör liksom ingen skillnad :)

Så det så!






Å så tänkte jag idag att jag kanske borde klippa av typ 1 ½ dm hår eller kanske mer..

Färga om det till brunt..... IGEN :D

Denna gång när jag klipps får det bl frisör, för dom som nu säger att dom kan klippa privat verkar inte kunna riktigt..

Om man inte ska raka av allt hår och det ska jag inte plåga någon med att behöva se!

Skulle jag göra det så är det nog för att jag fått en knäpp :P


å så stod jag där i badrummet i morse och noppade ögonbrynen å jag kan fortfarande inte fatta varför vi kvinnor är så otroligt korkade när det gäller att plåga oss sjäva.

Ja som här om dagen så tränade jag lite delar på kroppen, ja jag gillar inte muskellösa utseenden på tjejen och vill inte sjäv se ut som en Han/hon-Hon/han.. när fy.. det överlåter jag till någon annan vara! ;)

Men ja iallafall, idag har jag ont i hela jävla kroppen..

J men jag ska köra ett pass sen för att slippa ha ont en liten stund och ett pass i morgon tidigt för annars får jag krypa ur sängen :P hahaha...


Nej fy fan jag är en av alla dessa fruntimmer som plågar mig själv, men vill man vara snygg får man fan lida för det!






Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards