helles-tankar

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Helena Birkeland - 10 mars 2014 20:14

Jag har så mycket att hålla koll på hela tiden, rena kaoset!

Idag gick vagnen sönder, men stönigheten tog över och jag gick 2½ km utan däck på ena sidan fram.

Jag är inge stark, bara in åt helvete stönig!

Å så fick jag bara den där akuta känslan av att börja stor tjuta, men förvandladet till en jäkla ilska på vagnen istället!

Ont i ryggen som bara den, men jag fick hem två sovande barn i en vagn som var total skrot.

Skit EM!

Men jag har busat med barnen, jagat vagn, städat, lagat mat och läst läxor med stora killen!

Så jag förvandlade em till något bra trots allt!

Så kom Daniel & Äwa hit och hade med en vagn, 200 spänn fick jag ge!

Den var helt okej och jag kan åter igen gå min 10 km var dag =)

Ja tacksamt som bara den!


Du blir det strax duschen och softa i soffan till en dålig film tills jag somnar :P

För imorgon ska jag upp tidigt, barnen ska ju äta frukost, william till skolan.

Sen ska jag på möte kl 10 i stan, hjälpa till att "flyttstäda" lite, handla mat & hem för att hämta pojken.

SMÄCKADE dagar DELUX!

 

Ha nu en fin kväll alla söta, go och vänner <3

Puss & kram på er

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Skapa flashcards