helles-tankar

Alla inlägg den 12 mars 2014

Av Helena Birkeland - 12 mars 2014 19:40

Hej på er <3


Det finns några jag saknar i mitt liv..

Några speciella.. <3

Lillebror är en av dom, min älskade och underbara lillebror <3

Kim, 17 år!

Han fick aldrig uppleva vuxenlivet så som jag skulle önskat.

Att se honom ta studenten, se honom få sitt första riktiga jobb, se honom ha en egen familj och se lyckan i hans ögon.

Han var en kille med ett stort hjärta, ja det största en människa kan ha.

Han gav alla och glömde sig själv.

Han ville så mycket men hade rädslan att så ensam en dag!

Men jag hade aldrig lämnat hans sida, hur många ggr man blir ovänner eller vad man än bråkar om så vänder man inte sina syskon ryggen.

Man stöttar, man pratar om problemen och gör allt för att lösa dom.


Jag har en annan bror.. Mats.. Eller ja Slisk som han nu döpt om sig till.

Men jag säger Mats för det är jag uppväxt med.

Han är min storebror och jag saknar honom i mitt liv, en önskan att ha honom kvar.

Familj, vänner och släkt är inget som växer på träd och när du väl mist en så står dig EJ tusen åter..

Det finns få tillfällen i mitt liv som jag kan säga att jag stött på någon som inte gjort något fel mot mig eller vågat säga att jag själv gör fel.


Men de som vågat berätta mina brister och fel eller vågat erkänna själva att dom gjort fel är så få och jag önskar att jag kunde ändra på det..


Jag har mest killkompisar..

Inte för att jag tycker illa om tjejer, men jag kan ibland ha svårt att förstå deras beteenden..

Att snacka skit om varandra, sticka kniven i ryggen, ignorera, spydigheter osv..

Jag upplever inte det hos det manliga könet speciellt ofta om ens alls..

Nej jag har blivit så otroligt försiktig med vad ja säger och göra..







Sonen 1 år!

Jag har en liten gosse på över 1 år som är helt underbar och jag älskar honom så otroligt!

Jag tänkte på något sorgligt och har gjort det rätt länge..

Ja han är ganska "mobbad" av sin egen släkt och det är inte många som vill ha något med honom och göra och jag tycker det är hjärtskärande..

Jag vet att det finns några som tycker om lilla killen och det värmer.

Men alla andra som bara ser åt andra hållet får mig att gråta!

Hur kan man straffa ett barn?

Folk ska vara så egoistiska?!

Jag ger folk chansen nu att ta vara på denna lille kille, annars har dom inget i hans liv att göra. Man kan inte komma flera år senare och ge någon dålig ursäkt till varför man skitit i honom.

Ja han kanske inte förstår idag, men en dag ska han göra det.. men inte på ett sådant sätt.

Jag har också tröttnat på att min son kallats för "abort-barn", "skulle inte funnits" osv..

Han finns här och jag önskar inte bort honom..

Jag vill visa hela världen vilka underbara pojkar jag har.


Jag står för vad jag skriver ifall detta nu skulle nå fram till någons öron genom skvaller.

Jag ser mitt barn som MITT BARN och inget jävla ABORT-BARN!!


Av Helena Birkeland - 12 mars 2014 11:04

Snart är det dags att hämta min goa pojk på skolan och sen ska jag ta med alla mina goa ungar och fika på filtar i solen.

Jag har så goa ungar och kunde inte fått bättre <3

Hjärtan på rätt ställen!

Jag älskar alla mina busiga ungar :D


ja bjuder på lite roliga, söta och charmiga bilder :D

         

Av Helena Birkeland - 12 mars 2014 09:18


                                           

Möten hela nästa vecka!

Promenader & bussåkningar!

Jag ska skriva in mig på skolan, men jag vet inte riktigt vad jag vill läsa. :D

Arbetsförmedlingen, ja där kan jag stolt säga att jag sökt skit många jobb! <3

Sen täkte jag försöka träffa lite folk nästa vecka!

Storstädning i lägenheten eller VÅRSTÄDNING... YAY <3

Jag längtar till värmen, till solens sken, badning, grillning och massa annat :P

Fast jag ska fuska i helgen å GRILLA!!

Det ska bli super mysigt å gott!!<3

Nu får det bli städning coh ringa lite samtal för att fixa resten av allt som inte fixats ännu.

ha det så länge <3







  



Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards