helles-tankar

Alla inlägg den 13 mars 2014

Av Helena Birkeland - 13 mars 2014 19:13

Jag har försökt att vara lite fräck och börjat ta för mig med nytt folk!

Williams klasskamrats mamma blev min nya kompis och det känns super kul med nytt folk och att barnen leker så bra tillsammans!

Promenerat 13 km idag och det kan jag känna mig stolt över!

Fikat i solen och fångat dagen och dess ljus!

Druckit kaffe, delat erfarenheter, lekt med barnen och bara känt mig super nöjd över dagen!

Williams kompis är en super go liten tjej full i bus och alla fick vara med och leka så det gör mig ännu gladare.

Imorgon funderar jag och Maria på att umgås igen med barnen och låta dom alla leka tillsammans.

Det är ju bara trevligt att få göra något om dagarna.


Sen så är det dags att söka fler jobb igen, jag vill jobba nu!

Jag vill göra något för mig om det nu inte låter egoistiskt!

Jag vill kunna resa och unna mina barn det lilla extra!

Å sen funderar jag på att hitta akteviteter till alla barnen så dom för göra något dom själva brinner för.


Ja nu ska det få bli kvällen för min del..

Jag glömde köpa värktabletter & min rygg är DÖD!

Ja seriöst måste jag ta tag detta snart så jag inte får mer problem..

För hur tränar man en rygg som är så här.. Ja jag vet inte..


Ha nu en super bra kväll, för det ska jag ha!

Kramis å pöss!

Heeey

 <3

Av Helena Birkeland - 13 mars 2014 09:51

Hej hopp gummi snopp :D

Nu fnurrar det på linorna, å ingen säger något till varandra..

Ja visst vi löser det genom att ta bort saker, sluta svara osv.. ja jäkla enkelt och tråkigt!

Man kan ju ha annat för sig och känna sig irriterad över saker, men då kan man säga det istället för att stänga ute!

Tror ja skulle vara en bättre lösning!

Men skitsamma, det löser sig..



Nu ska jag ha en jäkla bra dag, så det så!

Varit ute på morgon promenad med mina grabbar, lämnat stora killen på skolan å knallat hem ;)

5 km är helt okej, men minstingen bara skrek hela vägen hem.. :(

Å vad gör man då när han sitter i vagnen och är totalt otröstlig..?!

Han var trött pga tidig morgon, så han fick välling när vi kom hem och fick sova en stund <3

vid 1 tiden går vi yttligare 5 km och ska hämta stora killen å sen gå hem <3

sen kommer mer av alla sysslor som måste göras, men det är helt okej!


ha re najs idag! PÖss

Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards