helles-tankar

Alla inlägg den 17 mars 2014

Av Helena Birkeland - 17 mars 2014 09:40

Hey!

Nu kom tröttheten..

Jag måste försöka få tag på läkaren och det är totalt omöjigt!

Så har jag ringt å ringt å ringt!

Man gör det som krävs av mig att göra just nu, jag försöker att skynda för alla andras skull..

Själv känner jag stress och har gjort det så otroligt länge, man glömmer liksom bort vad lugn är.

Imorgon har jag flera möten.. Arbetsförmedlingen, yrkes-studievägledaren mm..

Jag ligger faktiskt i för att komma framåt, fast det ibland kan kännas som om jag bara sitter fast.

Jag vill så otroligt mycket, men hinner ibland med så otroligt lite..



Jag har just nu ingen som har tiden, orken, lusten eller ekonomin att hjälpa mig!

Så då får man jobba utifrån att man inte har någon hjälp att tillgå just vid detta tillfälle.

Men jag är en STOR flicka nu å klarar mig själv, annars är man ingen stark å självständig kvinna..


Eller feminister & kvinno hatare? Är det inte så?

jag bara älskar hur folk uttrycker stark och självständig kvinna! :D

Hatar folk starka/sjävständiga kvinnor?

Finns det starka/självständiga kvinnor?





Nej nu har jag ringt det ena 9 ggr, det andra samtalet 7 ggr och de tredje 3 ggr--

Känns som om det är dags att lägga ner, man kommer ju inte fram.. *suck*!





Nej nu måste jag rymma en stund för att lösa min drös av dagens doser!

Men ha en mysig dag så länge!





Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Skapa flashcards