helles-tankar

Direktlänk till inlägg 20 mars 2014

Jag vill! belutet förändrar..

Av Helena Birkeland - 20 mars 2014 11:49

Beslutet är mitt, bara mitt sa hon..

Men hur kan det bara vara mitt?

Att ta ett beslut som jag får leva med hela livet..

Man förändras mer och mer som person av alla steg man måste ta, alla korsningar man behöver gå igenom..

Beslutet är inte bara mitt, för om det vore bara mitt så skulle förståelse växa på träd..

Jag har hamnat där jag inte vet varjen bu eller bä.. Där jag inte ser mer än någon cm framför fötterna.

Stegena i livet får mig att vilja vandra långsamt..

Jag kan ibland vara blind för dom som finns i mitt liv, för dom som har rätta orden, för dom som får mig att må bra..

Jag tror ibland att jag letar efter spänningen..


Vet!

Jag vet hur det är att sitta fast,

Att inte se det fina.

Jag har fyra underbara ungar och jag ångrar inget i mitt liv!

Jag har så många barn för att jag vill det!

Jag kanske missat att läsa mina betyg i gymnasienivå, men vad gör det?

Det ska ju andra skita i!

Jag är bara 24 år och jag tror att jag hinner allt jag vill hinna ändå


Jag vill resa till många vackra och underbara ställen,

jag vill åka till Paris och se Mona Lisa

Jag vill vandra i skogen

jag vill bara sitta på en stubbe och grilla korv

Jag vill läsa ekonomi

Jag vill ta körkort

Jag vill gifta mig!

Det finns så mycket mer jag vill göra..

MEN


Finns det något i min lista jag inte kan göra när jag har mina barn?

Jag tror inte det!

Jag tar livet som det kommer och väntar inte på att förändringarna ska trollas dit utan jag fixar förändringarna själv!

<3<3<3<3<3<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena Birkeland - 10 april 2018 07:51

Förlåt. Förlåt för hårda orden jag gav dig Förlåt för tårarna och svagheten jag gett dig Förlåt för åren jag inte kan radera från ditt minne Och förlåt för svagheten jag visat.   Förlåt för att jag aldrig gjorde dig stolt utan gjorde dig ...

Av Helena Birkeland - 10 april 2018 07:31

Förlåt. Förlåt för hårda orden jag gav dig Förlåt för tårarna och svagheten jag gett dig Förlåt för åren jag inte kan radera från ditt minne Och förlåt för svagheten jag visat.   Förlåt för att jag aldrig gjorde dig stolt utan gjorde dig ...

Av Helena Birkeland - 29 november 2017 11:16


Hej på er!  Det var så längesen jag skrev, men nu ska jag uppdatera lite.. Nu har jag 6 st egna Jo då och denna lilla kille är vårat nyaste tillskott.  Lilla Elliot, så rar på alla sätt och får en att bli helt varm i kroppen av han kärlek och g...

Av Helena Birkeland - 20 juli 2015 23:12

Om jag bara visste hur ja ska prata.. Hur ja ska få ur mig orden som tänker på..  Just idag är det en sån där dag då jag inte får ur mig något..  Ja försöker tro mig.. Ja gör verkligen det.. Jag tror ingen vill höra vad ja tänker på, vad ja k...

Av Helena Birkeland - 6 juli 2015 16:42

Hej på er. Ringer 1177 för att få en tid att ta ut spiralen.. Jag mår illa,spyr och har ont.. Jag orkar inte mer..  Påminnelser om vad som hänt mig är konstanta och skapar i mitt huvud konstanta svackor i humöret..  Jag ber om en tid att få kom...

Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards