helles-tankar

Alla inlägg under april 2014

Av Helena Birkeland - 22 april 2014 10:41

Drar en blogg!

Jag så har man fått tjat från läkare å jag är ju som jag är och gör som jag vill.

Och resultatet var ju inte vad jag väntat, men spelar ju faktiskt ingen roll längre. =)

Jag skiter i vad alla andra vill, tror och ljuger om..

Ja livet handar om att ge chanser och jag har slutat ge dom som tror att det växer på träd. 

Förlåta är värt att göra när folk vill förändra sig och inte när dom har samma skit beteende!

Men Jag känner ingen sorg över folks skit, jag känner mig lycklig i min familj & det är ju trots allt det viktigaste =)

Jag är bara impad av hur lätt det är att skita i viktiga saker, men jag mår lite gött i att ha rätt! =)


pluggat lite och dolat.. men nu kaffe, musik och dans med älskade ungarna!

Å va jag saknar en speciell person som jag inte sett på länge!

Men det ska jag ordna med så det blir av  att umgås snart!! =)

Idag är ju en redigt bra dag och jag tänker njuta av den STORT!!

Puss på söthögarna!


Ja om någon läser något och läser ut något som kan göra att du/ni tar åt er, jag ansvarar inte för era tolkningar och tänker inte försvara mig ;)



Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Skapa flashcards