helles-tankar

Alla inlägg under oktober 2014

Av Helena Birkeland - 16 oktober 2014 22:06

Grym början och ett grymt slut.

Jag önskade mig alltid lugnet, kärleken, barnen och familjen.

Styrkan att alltid le och hoppet att orka med livets utmaningar.

Att få det jag alltid drömt om.. Att kanske en dag gifta mig och känna mig som den vackraste i världen för bara en liten stund.

Jag drömde så många gånger om att vara den stora kärleken till någon som kunde låta mig känna mig som DEN SPECIELLA.


Jag önskar mig även att lyckas stort!


En stund på vandring satt jag på bänken.

Bläddrade bland huvudets bilder och hjärtats minnen..

Jag saknade ett leende från min bror, hur han alltid visste rätt ord och alltid kunde vara den bästa vän man kunde önska sig..

hårda minnen som så många gånger får mina tårar att falla. Minnen som gjort mig till den jag är idag..


Jag har fått höra mycket fint från många..

Men jag vill vara annorlunda. . Ja annorlunda på det sätt att jag passar in i alla stunder..


Det finns inget i detta inlägg som är speciellt... bara mina tankar och funderingar.  

Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards