helles-tankar

Alla inlägg den 27 december 2014

Av Helena Birkeland - 27 december 2014 22:03

Elementet surrar och lyser upp rummet.

Lillan ligger i insatsen och pratar.

Kaffet ryker och avger en underbar doft.

Min lilla prins Theodore ligger å sover.

Filmen rullar på tv, medan jag halv sitter i soffan och känner mig allmänt mosig.

Dagen började med frukost, välling, tv å mys..

Fortsatte till staden där vi träffade barnens farbror.

Lite shopping, mat och kaffe.

Sen hem för att ta kvällen , men matning av lillan, prinsen som fick i sig en välling.. Ja han var så sliten och inte alls kry nu på kvällen..

Sen tog allt tag å det var dags att planera min fest..

Men vadå.. det blev galet det.. Ja jag önskar helst att bara strunta i det för att mysa ner mig under en filt.. en varm kopp kaffe, någon bra film och tusen ljus. Mina ungar runt mig skulle också göra mig varm å lycklig!

Jag vet inte längre om jag vill fira..


Av Helena Birkeland - 27 december 2014 20:54

Nepp.... jag är inte bitter..

Nej inte alls, inte alls så jag skulle kunna sätta mig i ett hörn å tjura. 

NEJ jag är inte bitter, inte alls när allt jag försöker med är bajs för andra...

Nej för fan inte alls bitter, jo förresten jag är en jävla bitter fitta. 

Jag tänker göra något vettigt å kul på nyår och fan glömma allt vad du bittert betyder. Så jävla trött på bittra miner å bittra attityder. Viljan att bara sitta å glo i väggen istället för att njuta av livet å ha kul. 

Japp, jag är bitter idag!

Fan att dagen kunde rulla runt å bli cirkus skott på mindre än en milli sekund, ja helvete,  bitter fittan det är jag det!

Ja lyssnar aldrig, vill aldrig något, jag surar, jag gnäller, jag jag jag jag jag... 

Å just där blev alla ord till ett blurr å hjärnan blev till kokt knäck..

Men fan, slut på bittert å dag att ta tag i inbjudningar till nyår! FEST, NYÅR, 25 ÅRS FIRANDE! 


Puss på er 😀😀😀😀😂😂😂😂

Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards