helles-tankar

Alla inlägg den 22 maj 2015

Av Helena Birkeland - 22 maj 2015 15:47

Hej på  er!

Idag har jag varit och prata med en..

Jag berättade att jag tycker att jag tappat så mycket i livet.. 

Att jag känner att jag inte hunnit med allt jag Velat..

Jag hatar kommentarer som lyder.. "gör inte si och gör inte så...för då är du lik....."

Jag har kommit fram till att jag är fan jag och jag är jag med MINA intressen...

Jag ska göra saker som jag vill, saker jag mår bra av, saker som du som har en annan åsikt kan slita i eller svälja... 

För jag lever bara en gång! 

Jag berättade om allt gammalt och allt så in åt helvete snett och så fel så ordet FEL inte räcker ett skit! 

Men tack o lov att jag fattat att jag måste sluta skada mig själv genom att andra kör med mig, behandlar mig illa, skadar mig. 

 

Jag nu är det bara att börja vara jag och er det inte passar kan dra åt... Puss å Fuck you 🙈🙉🙊😘😍

 

Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards