helles-tankar

Alla inlägg den 3 juni 2015

Av Helena Birkeland - 3 juni 2015 20:22

Hej.

Frågan jag idag ställer till er är, hur talar man om hur känslorna inom en känns? 

Hur förklarar jag för någon hur jag verkligen mår. 

Allt som gjort så ont, alla som sårat, allt som jag tagits ifrån, allt som hänt..

Det som känns inom mig är sånt vansinne.. 

Jag har tagit tag i saker och försöker kämpa för att allt ska bli bra.

Jag älskar dig över annat D, du är den som står vid min sida när jag är så här. Du kramar mig när allt är tungt, du håller om mig och stryker din hand över min kind och säger att allt ska bli bra, du torkar bort tårarna.

När jag är ensam så blir allt så mycket tyngre och jag känner hur allt kryper på. 

Nu har jag kommit till en punkt där jag inte längre kan dölja, alla ser och Alla frågar... 

Men allt ska bli bra.. 

Men nu behöver jag dig underbara människa som kan hålla om mig.. D.. ♡ 

Det ska bli bra.. ♡

Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards