helles-tankar

Alla inlägg den 21 juni 2015

Av Helena Birkeland - 21 juni 2015 23:19

Hej på er!

Ligger här i soffan och funderar.

Ärlighet va fan är det ? 

Jag får bara mer och mer svårt att lita på människor. 

Haha.. låter som om man är paranoid.. men nej då.. det är för all skit jag fått varit med om.. jag litar inte på någon..!!


Håller man allt för sig själv (vilket är dumt men också klokt) så slipper man bli sårad och folk slipper hugga en i ryggen tusen går om.. 

Men känslan som blitt är att jag vill bara tala om för alla om utnyttjat mig, som tar mig förgivet, sårar mig, allmänt skiter i att jag också är en människa kan dra åt helvete!!! 

Jag är faktiskt en människa, så om du är en av dom som ska skita på mig så gå å lägg dig å dra något gammalt över dig.. 

#fuckyou


Haha.. ja detta kändes så skönt att skriva! Ja har tappat allt va nu sympati heter för "skitstövlar" ...

Fast ni som håller mig vid er sida och behandlar mig som en medmänniska kommer att märka det ♡♡ ni är bäst! Jag älskar er! 


Haha.. spy galla ! Så jävla skönt.. ha det gött 😍😘😘

Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards