helles-tankar

Alla inlägg den 29 november 2017

Av Helena Birkeland - 29 november 2017 11:16

Hej på er! 

Det var så längesen jag skrev, men nu ska jag uppdatera lite..

Nu har jag 6 st egna Jo då och denna lilla kille är vårat nyaste tillskott. 

Lilla Elliot, så rar på alla sätt och får en att bli helt varm i kroppen av han kärlek och glädje ❤ 

Imorgon fyller min son William 11 år och det känns helt galet, min älskade först födda son blir så stor 😊 

Det kommer inte dröja innan min andra son fyller 5 år heller, han fyller på nyår. 

Nästa år börjar han skolan och det känns spännande och roligt. 

För min äldsta son går skolan knaggligt och jag vill hjälpa honom på miljoner sätt för att uppnå allt.

Jag har fått en bonus dotter också, hon är 9 år.

Vi är alltså 9 i familjen och ändå har ingen anmält oss till familjen annorlunda, men man kanske måste ha fler barn 😂

Jag har köpt en ny bil också, en minibuss eller vad jag ska kalla det för, jag är glad över att ha fått en nyare bil och en som går.. tyvärr så lyckades min volvo V 70n pajja i växkellådan. Så här man blivit anklagad för att någon skulle ha köpt bilen åt mig och det vill jag ändå säga att det betalar jag själv 👌👍

Jag drömmer om hus också, men får nöja med mig denna lägenhet, julpyntade igår och det gjorde genast att det såg mycket mysigare ut hemma. 



Aldrig lugnt kring oss!

Det finns människor runt oss som bara vill förstöra och ställa till.

Orättvisa och annat. Barnen som behandlas olika. Ja ni vet mina barn och hans barn istället för att se det som våra barn och låta barnen känna sig lika älskade som andra. 

Ja orättvisan blir så tärande på barnen och ställer till mellan barnen så de bråkar. 

Jag blir så ledsen över och se hur de retas och hur barnen talar om att vuxna älskar dem inte lika mycket.. det gör ont också!!

Nej nu ska jag göra något vettigt, kanske städa. Men jag lovar att dyka in oftare och skriva om lite mer vettigt  ❤

Puss och kram på er!

Och Tack till er som skriver till mig och lämnar kommentarer ❤

   

Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards