helles-tankar

Alla inlägg under april 2018

Av Helena Birkeland - 10 april 2018 07:51

Förlåt.

Förlåt för hårda orden jag gav dig

Förlåt för tårarna och svagheten jag gett dig

Förlåt för åren jag inte kan radera från ditt minne

Och förlåt för svagheten jag visat.

 

Förlåt för att jag aldrig gjorde dig stolt utan gjorde dig bekymrad

Förlåt för hur ditt liv blev med mig

Förlåt för den där känslan.

 

Tack för att jag får bära/burit dina tre barn

En som snart springer på golven

En som sparkar så ivrigt i magen

Och en..

Som aldrig får chansen att andas vår luft, aldrig får ligga mot vårat bröst

, aldrig kommer få vår tröst 

Och aldrig kommer få leva på vår jord.

 

Jag är ledsen att jag gav dig ett löfte, men ringar, präst och allt där till, 

Ett löfte jag aldrig kunde hålla för på framtidens väg 

Är vägarna skilda och tagit slut. 

Jag säger förlåt för att allt tar nu slut..


Förlåt för allt nu och lev de liv jag aldrig kunde ge dig.

Var lycklig i stunden och känn våra händer försvinna isär..

Våra händer blir kala och våran melodi har tagit slut.


Förlåt för att jag gjorde dig så tragiskt ledsen och inte stolt som jag önskat.

Förlåt för alla år jag tagit och inte gett mer än jag kunnat eller orkat.

Förlåt nu och flyg din väg åt annat håll.. 

Jag är så ledsen för här tar vår sång slut...

Av Helena Birkeland - 10 april 2018 07:31

Förlåt.

Förlåt för hårda orden jag gav dig

Förlåt för tårarna och svagheten jag gett dig

Förlåt för åren jag inte kan radera från ditt minne

Och förlåt för svagheten jag visat.

 

Förlåt för att jag aldrig gjorde dig stolt utan gjorde dig bekymrad

Förlåt för hur ditt liv blev med mig

Förlåt för den där känslan.

 

Tack för att jag får bära/burit dina tre barn

En som snart springer på golven

En som sparkar så ivrigt i magen

Och en..

Som aldrig får chansen att andas vår luft, aldrig får ligga mot vårat bröst

, aldrig kommer få vår tröst 

Och aldrig kommer få leva på vår jord.

 

Jag är ledsen att jag gav dig ett löfte, men ringar, präst och allt där till, 

Ett löfte jag aldrig kunde hålla för på framtidens väg 

Är vägarna skilda och tagit slut. 

Jag säger förlåt för att allt tar nu slut..


Förlåt för allt nu och lev de liv jag aldrig kunde ge dig.

Var lycklig i stunden och känn våra händer försvinna isär..

Våra händer blir kala och våran melodi har tagit slut.


Förlåt för att jag gjorde dig så tragiskt ledsen och inte stolt som jag önskat.

Förlåt för alla år jag tagit och inte gett mer än jag kunnat eller orkat.

Förlåt nu och flyg din väg åt annat håll.. 

Jag är så ledsen för här tar vår sång slut...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Skapa flashcards