helles-tankar

Alla inlägg den 27 september 2013

Av Helena Birkeland - 27 september 2013 21:33

 


Lilla killen som softar i vagnen <3


 


Jag och min goa kille <3


     


Massa pussar ska det vara <3 

Av Helena Birkeland - 27 september 2013 20:54




Yay... Nu ni så är snart mitt smink här.

Jag har väntat evigheter och iförrgår beställde jag äntligen mitt första kit.

Jag har får inget vackert ansikte av mina andra produkter så om denna produkt nu är en super produkt så kommer det gör under för mig :) Det går ju för långsamt att få hem mina efterlängtade sminkpryttlar ;) hehe.. Antar att man får ha tålamod, vilket jag inte har :D

Finns det någon annan som använder sig av dessa produkter som tycker att dom är toppen?



Kanske ska skriva lite om min resa till min bröst op också! Jag är sjukt nervös och jag längtar som en galning:D

Jag fick veta från en tjej att jag ska ha typ 70H när jag är klar.. Jg visste inte om jag skulle skratta eller skratta.. jag höll på och dö av skratt. Ja så tänkte man ju på alla dessa tokar som tjatar på mig hela tiden ang min OP, Ja dom lär ju dö när di ser mina nya tuttar

Ja då har jag fått det ur världen :)


Ja just det, jag har funderat på att börja skriva min alldeles egna bok också :) En bok om mitt liv, inte så många som skulle läsa den, men varför inte chansa? Man lever ju bara en gång och jag skulle så gärna vilja ge er insidan av mitt forna liv <3


Nej nu ska jag luta mig tillbaka i min ny/gammla stol och njuta av mitt kaffe. för jag har städat hela hemmet, handlat, umgåts med mina älskade ungar och massa annat.

Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards