helles-tankar

Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Helena Birkeland - 15 mars 2014 09:52

Fick jag papper från partiet och jag vill så gärna vara med på toppen!

Jag är en av kandidaterna till kommunfullmäktige och det känns grymt!

Bara jag kommer i ordnng och kommer iväg på alla möten så tror jag helt klart att man kan komma upp sig.

Jag känner mig fatiskt ganska glad att jag hittat något att engagera mig i.

Sen att du och jag inte har samma åsikt hör ju inte till saken.

" men vi kan vara vänner utan att tala politik ", hur ofta funkar det?

Jag har varit med i heta, gapiga och skrämmande "prat" om olika partier och vad dom står för.

JA så tänker jag på SD, allt hat åt det hållet.

För jag har helt tappat bort vad det är folk pratar om..

Varför är SD ett så illa parti?

Har ni tänkt på all skit alla andra partier sagt, gjort och stått för?

Kanske dags att gräva lika hårt åt dom hållen som åt SD´s håll!


Ha en bra politik dag!

Presentation


Helena heter jag och jag är 23 år och jag är mamma till William, Kevin, Alexander & Theodore!

Bloggen om allt! Ska börja lägga upp videos och mer bilder på hemmet, familjen och roliga saker :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Kims minnessidor

Min bror Kim Lindqvist

        


Ovido - Quiz & Flashcards